Sabtu, 24 Oktober 2009

diari aku

hari ni hari apa? of course la hari sabtu kan? aku exam minggu depan selama 11 hari. apa yang aku nak luahkan hari ni? hari ni punya cerita tak ada apa-apa yang menarik pun. hari ni aku just tengok youtube pasal tiffany and yoona. pasal dbsk game show. aku gelak sorang-sorang dalam bilik. dah la mak dengan ayah aku tak ada coz pergi kenduri dekat penang sana. sorry la kalau nak aku ikut. x suka sungguh aku keluar rumah.

***

semalam hari yang agak best dekat sekolah. coz tak de la belajar sangat. time bm ada event untuk pengetua sebab pengetua akan pindah sekolah. time sejarah belajar la jugak. tapi study sendiri la. time bio pulak cikgu tak masuk. semuanya luangkan masa untuk bersembang. kelas 4 ghazali ni dipenuhi dengan ketawa je la. yang bestnya anis, kawan baik aku dikenakan sufian. ingatkan sufian dah lupa peristiwa anis dengan is tu. rupanya masih kuat ingatan lagi si sufian tu.

***

aku memang blush habis bila karangan aku kena baca depan pelajar kelas aku dengan pelajar kelas 4 hanafi. dah la karangan aku tu dipenuhi dengan ayat-ayat jiwang. dah tu karangan tu berkisah pasal aku lagi. pasal aku dengan seseorang tu. masalah yang timbul sekarang, of course diorang ingat aku ni masih ada hati dekat lelaki tu. but the fact is, aku langsung dah tak ada perasaan dekat mamat tu. actually first-first diorang tak tahu pun aku yang tulis karangan tu. tapi aku betul-betul dah tak dapat nak cover malu aku ni. akhirnya aku terkantoi jugak. alamak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan